loading...

پاسارگادتاباک

در سايت پايپ مگزين با هنر مديريتي ماسترو رحيمي تنوع بي نظيري از ادوات پیپ و نظافت پیپ را برای خود خريد كنيد.

بازدید : 249
دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 10:45

برای پاک کردن پیپ به چه وسایلی احتیاج داریم:
1-نخ تمیز کننده پیپ:
نخ به دوگونه زبر و نرم عرضه می گردد. در صورتی که پس یک یا دو اسموک پیپ خود را تمیز می کنید از نخ نرم استفاده کنید و در صورتی که دیر به دیر پیپ خود را نخ می کشید از نخ زبر استفاده کنید.


نخ تمیز کننده پیپ - پاسارگاد تاباک2 -مایع تمیز کننده پیپ:
بخش اعظم مایع های تمیز کننده اتانول است و الباقی سایر موادی که می تواند به بهتر پاک شدن پیپ شما کمک کند. در صورتی که از مایع تمیز کننده ایرانی پیپ استفاده کنید نتیجه رضایت بخش تر خواهد بود. مایع دیفیوزر علاوه بر پاک کردن قیمت دهنی و چوبی کمک می کند تا طعم تلخ و بوی بد پیپ از آن جدا شود.
روش استفاده از مایع دیفیوزر پیپ هم بسیار آسان است. ابتدا مایع را داخل لوله دهنی اسپری می کنید تا از سمت دیگر مایع بیرون بریزد، سپس با نخ تمیز کننده آنرا خشک می کنید. همین کار را برای داخل لوله چوبی پیپ و قسمت آتشگاه هم باید انجام بدهید. اکثر لیکوید دیفیوزر ها قدرت پاک کردن جای آتش از روی پیپ را هم دارند، فقط کافیست روی قسمتی که در اثر آتش سیاه شده است اسپری کرده و سپس آن را یک دستمال خشک کنید تا بتوانید کم کم اثر آتش را محو کنید.

مایع نظافت پیپ یا چوب سیگار پاساکلینر :
جهت نظافت و ضدعفونی مسیر هوایی استم و داخل آتشگاه پیپ و نظافت چوب سیگار و مناسب جهت سرويس دوره ای پیپ و ديفيوز كردن پیپ

مایع نظافت پیپ - ساخت ایران3 - فیلتر پیپ:
اگر از فیلتر مناسب استفاده کنید و اجازه بدهید پس از استعمال فیلتر خشک شود، کمتر مجبور خواهید بود پیپ خود را تمیز کنید. در این مورد فیلتر بالسا گوی رقابت را از فیلتر کربنی ربوده است. فیلتر بالسا در صورتی که پس از استعمال اجازه داده شود تا خشک شود تا چند برابر فیلتر کربنی کار می کند. فیلتر بالسا حداقل دوبرابر فیلتر کربنی کار می کند. بسیار سالمتر است (کاغذ، کرین، سرامیک و پلاستیک) در آن به کار برده نشده و یک تکه چوب طبیعی بالسا است. از فیلتر کربنی ارزانتر است.
البته می توانید از فیلت پد هم استفاده کنید. فیلت پد ساخته شده از تکه های طبیعی سنگ مرشام است که کاملا طبیعی است (شیمیایی نیست). مرشام حرارت و رطوبت را به خود جذب کرده و باعث خیس نشدن پیپ شما و جذب طوبت های ناشی از سوختن توتون میگردد. در صورتی که از یک پیپ در روز بیش از چند بار استفاده می کنید، فیلت پد می تواند کمک شایانی به شما کند.

4 -ریمر پیپ:
برای تراشیدن کیک احتیاج به وسیله مخصوصی به نام ریمر دارد. حتما شما هم متوجه بستن کیک ناشی از استعمال توتون در پیپ خود شده اید. کیک به مرور زمان و در اثر استفاده از توتون های متنوع می تواند طعم بسیار تلخ و نا مطبوعی به پیپ شما بدهد. همچنین ضخیم شدن کیک یکی از دلایل ترک برداشتن آتشگاه پیپ به حساب می آید.

ریمر پیپاگر از یک نوع توتون در پیپ خود استفاده می کنید کیک حاصل شده به اندازه مورد بالایی به شما آسیب نخواهد زد و می توانید حتی تا قطر ۱ سانتیمتر کیک را هم تحمل کنید ولی در هر صورت توصیه آخر تراشیدن کیک است.
ریمر مانند یک چنگک داخل پیپ شما باز می شود و جداره را به آسانی می تراشد. حتی تا چوب هم می توانید برسید و از اول پیپ خود را کربنیزه کرده یا عسل بزنید.
از تراشیدن آتشگاه با ناخن بیلچه جدا بپرهیزید چرا که باعث خراشیده شدن عمیق آتشگاه خواهید شد.

آموزش تمیز کردن پیپ :

تمیز کردن پیپ یکی از موضوعات مهم و ساده است البته تا زمانی که نیاز به روشهای پیچیده و تخصصی پیش نیاید .بعد از پایان پیپ کشیدن خیلی ساده و آرام بوسیله قسمت پارو شکل ابزار پیپ ( همان بیلچه ) خاکستر باقیمانده از سوختن توتون در آتشگاه را خارج میکنیم ، مراقب باشید که لایه کربنی یا همان کیک و دیواره داخلی پیپ آسیب نبیند.

آموزش تمیز کردن پیپ

سپس یک نخ تمیز کننده پیپ را از سوراخ قسمت دهانی استم وارد کنید تا از سوراخ کف آتشگاه بیرون بیاید اگر نخ بدون هیچ مزاحمتی تا سوراخ کف آتشگاه مسیر خود را پیمود و بیرون آمد معمولا نیازی به جدا کردن استم از شنک نیست اما اگر نخ به هر دلیلی مانند وجود جرم و یا خم استم یا شنک و یا طراحی ظاهری ساختمان پیپ تا سوراخ کف آتشگاه امتداد پیدا نکرد لازم است که استم از شنک جدا شود .
توجه داشته باشید تا وقتی که پیپ گرم است هرگز استم را جدا نکنید . ممکن است بر اثر حرارت و فشار به استم و مخصوصا تنون (جامپر) آسیب برسانید .در بیشتر موارد همین مقدار تمیزکاری میتواند کافی باشد .
به مرور زمان و استفاده بیشتر از پیپ مراحل بیشتری برای تمیز کردن پیپ لازم میباشد .با گذشت زمان استم کدر میشود و یا لکه هایی روی آن مخصوصا در قسمت دهانی ایجاد میگردد ، میتوان از محلولهای تمیز کننده که به صورت آماده در بازار موجود است استفاده کرد همچنین اگر استم از جنس آکریلیک و مرغوب و با کیفیت باشد ، میتوان با مقداری خمیر دندان و یک تکه پارچه نخی آن را تمیز کرد ، تمیز کننده های خمیری شکل نیز برای این کار به صورت آماده در بازار موجود میباشد .

پولیش زدن و تمیز کردن قسمت چوبی پیپ :
اگر قصد تمیز کردن قسمت چوبی پیپ خود را دارید ، بهترین راه استفاده از واکس و پولیش های مخصوص این کار که به صورت اسپری و یا خمیری در بازار موجود هستند ، میباشد .
تمام کاری که باید انجام دهید ، استفاده از محلول تمیز کننده با یک پارچه نرم و سپس پولیش کردن و خشک شدن است . بعد از آن با یک دستمال نخی روی سطح پیپ بمالید تا براق شود. البته درخشندگی بسیار زیاد انتظار نداشته باشید . اگر خواهان براقی و درخشندگی در حد آینه هستید به محلولهای تمیز کننده قویتر و واکس پولیش های حرفه ای تر نیاز دارید . البته بهتر است این کار را به دست متخصص بسپارید ، چون امکان آسیب رسیدن به پیپ در اثر استفاده نادرست از این مواد وجود دارد .

پولیش پیپ پاساپولیش :

مایع نظافت پیپ یا چوب سیگار پاساکلینر

هرگز از واکس و پولیش های مخصوص مبلمان برای این کار استفاده نکنید .ریمر کردن پیپ یا همان از بین بردن لایه کربنی اضافی هر از چندگاهی لازم است . معمولا گفته میشود که ضخامت لایه کربنی حداقل باید یک میلیمتر باشد ، بعد از گذشت زمان و افزایش ضخامت لایه کربن میتوانید داخل آتشگاه را با ابزاری به نام ریمر تمیز کنید .
معمولا سالی یک یا دو بار بسته به میزان استفاده از پیپ نیاز به ریمر کردن میباشد . این کار نیز باید به دست متخصص انجام شود .

 تمیزکردن پیپ :


از كجا پيپ و ادوات اصل بخريم؟

اگر در يك دهه گذشته در ايران راجع به ادوات پيپ صحبتي به ميون مي اومد نهايتا يك بيلچه چك ، فيلتر پيپ و نخ تمييز كننده پيپ توي ذهن ها مي آمد ، امروز پاسارگادتاباك با تلاش تيم تحقيق و توسعه خودش كه همگي از با تجربه هاي دنياي پيپ مي باشند توانسته تنوع بي نظيري از ادوات مربوط به پيپ و توتون پيپ را براي ايرانيان عزيز و پايپ اسموكر هاي حرفه اي تهيه نمايد.اگر در يك دهه گذشته در ايران كسي هوس مي كرد براي سيگاربرگي كه شايد به سختي مي شد پيداش كرد ابزار و ادوات مربوطه را پيدا كني آنچه در بازار بود نهايتا شايد به يك كاتر ختم مي شد .
امروز در وب سايت پايپ مگزين با هنر مديريتي ماسترو رحيمي تنوع بي نظيري از ادوات سيگاربرگ را براي خود خريد كنيد .از پيپ اين هديه خاص و سيگاربرگ تدخين لوكس جهان كه بگذريم شايد نياز باشد براي قشر ضعيف جامعه هم تدارك مي ديديم و ادواتي عوام پسندانه و اقتصادي تر چون ادوات سيگارپيچ را هم فراهم نمائيم و از همه مهم تر همه اين محصولات فقط و فقط اصلي در پاسارگادتاباك تنها اسموك شاپ استاندارد ايران يك دهه مي گذرد و همه مشتريان انجمن قهوه و انجمن پيپ قطعا قهوه هاي مجموعه پاسارگادتاباك را استفاده كرده اند.
دانه هاي قهوه دستچين شده و تازه رست شده پاسارگادتاباك هم به صورت دانه و هم آسياب شده تقديم شما بسته به نوع قهوه جوش يا قهوه ساز شما مي شود و اما قسمت جالب اين وب سايت آنجايي است كه محصولاتي خاص و كلكسيوني مثل پيپ و كبريت و فندك هاي خاص مثل زيپو و ديگر برند هاي اصلي و معتبر دنيا را همه در كنار هم ببينيم.از چوب سيگار هاي زيبا گرفته تا هوميدور هاي چشم نواز و جار هاي تخصصي نگهداري و كهنه كردن توتون ها تا پيپ هايي كه ساخت و پرداخته هنر ماسترو رحيمي اولين طراح و سازنده پيپ ايران.

توليد و جهش توليد كالاي داخلي همواره سياست ماسترو رحيمي بوده و هست و شما تنوع بي نظيري از توليدات ايراني پاسارگادتاباك از پيپ و استند پيپ و كيف هاي چرمي پيپ و كيف هاي چرمي سيگارپيچ و كيف هاي سيگاربرگ و حتي استند سيگاربرگ را همه توليد ايران عزيز مي توانيد خريداري و از كالاي ايراني حمايت كنيد.
لازم به ذكره در اين وب سايت هيچ كالاي دخاني عرضه نمي شود.
مجله اينترنتي پيپ ايران
Mastro Rahimi
Pasargadtabac
وب سايت تخصصي پيپ , ادوات پيپ,ادوات سيگاربرگ ,ادوات سيگارپيچ ,قهوه ,زيپو , كبريت و ...
جهت مشاهده ادوات پيپ به سايت pipesmagazine.info مراجعه كنيد.
يا با شماره هاي زير جهت مشاوره و سفارش تماس بگيرد:
تلفن ثابت : 02126403383 - 02126403387
تلفن مديريت : 09352200077
آدرس : بلوار ميرداماد-ايستگاه متروي ميرداماد-مجتمع تجاري اداري رز ميرداماد-طبقه دوم تجاري واحد TS-12

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 530
  • بازدید کلی : 11366
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی